TERMENI ȘI CONDIȚII

➤ Ofertele/promoțiile nu se cumulează cu alte oferte aflate deja în derulare.

➤ Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile și ofertele aflate în derulare fără o notificare în prealabil.

➤ Fotografiile sunt cu titlu de prezentare.

➤ Comanda minimă pentru livrare, este de 30 de lei (după aplicarea eventualelor oferte/discounturi).

➤ Ne rezervăm dreptul de a decide dacă putem livra în afara ariei de livrare, în timp util. În cazul deciderii preluării comenzii, suma minimă pt livrare este de 100 lei.

➤ Livratorii pot oferi rest maxim 100 lei.

➤ Prețurile produselor sunt exprimate în lei și includ TVA.

➤ Modalități de plată : Cash, online cu credit card, virament bancar sau bonuri de masă.

➤ Produsele noastre pot conține următorii alergeni : Gluten din grâu, ouă și/sau derivate, lapte și/sau derivate, soia și/sau produse pe bază de soia, pește și/ sau produse pe bază de pește.

➤ Timpul de livrare cuprins între 40 min și 1 h și 40 min este aproximativ.

➤ Oferta cu 50% reducere la a 2-a pizza se aplică la comenzile efectuate telefonic(nu este valabilă la comenzile online) și se aplică la pizza medie și mare.

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

RETURNAREA PRODUSELOR / ANULAREA COMENZILOR
Clientul poate solicita returnarea produselor / anularea comenzilor in urmatoarele situatii:
-Comenzile prezinta deteriorari severe.
-Exista intarzieri in livrarea produselor mai mari de 2 ore, calculate din momentul lansarii comenzilor.
-Produsele au fost livrate/facturate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul poate refuza receptia.
Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar in situatia in care produsul nu se mai afla pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In momentul efectuarii unei comenzi, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
Acceptarea acestor termeni si conditii da nastere unui veritabil contract intre parti, facand aplicare clauzelor Codului Civil.

In situatia in care suma achitata de catre Client in baza comenzii online, plata card, este anulata de acesta, in conformitate cu regulamentul Karma , restituirea sumei platite in contul Clientului va fi transferata in termen de 30 zile de la anularea comenzii.

În conformitate cu Legea nr. 677/2001, privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, clientul este informat că scopul solicitării, colectării și procesării datelor, este în principal procesarea comenzii d-voastră.

Prin înregistrarea pe site-ul nostru, clientul își dă acordul expres și neechivoc ca datele lui personale să fie prelucrate de către firma S.C „Pastelini & CO SRL-D”, nume comercial Karma.

Fiecare client are dreptul de a solicita excluderea din baza de date a companiei S.C „Pastelini & CO SRL-D”, nume comercial Karma, trimitand o astfel de cerere la adresa de e-mail karmafood19@gmail.com

La cererea clienților , adresata catre S.C „Pastelini & CO SRL-D”, nume comercial Karma.
aceasta se obliga:

– sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

– sa inceteze in mod gratuit prelucrarea datelor personale